Fix.

Jag har precis ätit lunch och nu håller jag lite smått på att fixa saker inför festen. Jag har ändrat klädsel ;) Jag ska inte ha på mig min onepiece, jag ska ha på mig lite andra saker, mycket snyggare dessutom ;) 17:13 tåget tar jag från väsby, möter Olli på tåget och så åker vi och käkar. Sen åker vi och möter Leo och sedan vidare mot Richard där festen hålls, tagga!

Kläderna jag ska ha ligger ute i solen och torkar just nu, tvättade dem hastigt för att dem var så skitiga, men det är ju inte mina kläder så dem är alldeles för stora för mig xD Det får plats en till person i dem kläderna xD Men jag får väl använda skärp, det blir nog bra!

Nu ska jag kolla lite på film och sen ska jag ner och duscha och hoppas på att kläderna hinner torka, annars är jag illa ute..

Blir nog inte mer bloggning idag, förmodar att det blir att ta nattbussen hem så bloggar mer imorgon med massa bilder!
Ha en superbra lördag! För det ska jag ha! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0