Film för fulla muggar!

Har kollat på twilight, new moon och nu håller eclipse på att ladda. Man kan verkligen inte tröttna på dessa filmer! Kommer ha ångest gånger 1000 när jag har sett den sista filmen som kommer ut nångång i november, tror jag? Vill verkligen inte att filmerna ska ta slut.. Lovar att slutet kommer va sämst, och då kommer man bli så himla arg.. I alla fall jag!
Det är superfint väder ute, men jag känner mig inte riktigt bra så jag ska försöka ta det lugnt idag, ladda inför festen imorgon!
Det värsta är att Olli och jag ska åka till stan först och äta mat innan vi åker vidare till Richard. Jag kommer ju skämmas som satan när jag går runt i stan med min onepiece! Haha jaja, lite får man väl bjuda på sig själv! xD Hahah det blir roligt när alla får se vad Olli ska klä ut sig till ;) Endast jag vet det, VIP!

Haha nej, nu ska jag sluta!
Nu har filmen laddat klart! Ska gå och värma på lite lunch också, mys inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0