Brun utan sol.

Nu har jag ätit upp mina jordgubbar med glass, alltid lika gott!
Idag kollade jag på en dokumentär som handlade om små barn som föddes 4 månader för tidigt och endast vägde 400g! Det var otroligt spännande att se på men också väldigt hemskt eftersom att två barn dog.. Usch, inge kul sånt där..

Imorgon är det äntligen skolavslutning! Sen på kvällen blir det rösjön med några sköna pers! Grilla och bada.

Nu har jag laddat med 3 superbra filmer! Letat som en galning efter dessa filmer men har aldrig funnit dem, men nu så! Nu fann jag alla 3 så nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på film. Blir svårt att välja vilken jag ska kolla på.. Ilandsproblem! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0