Sista natten i mitt rum.

Imorgon måste jag flytta ut till köket igen för att alla släktingar kommer hit imorgon kväll. Får äntligen träffa min sötnos igen, sille!
Så jag ska njuta av att sova i min egna säng i natt, ska ta en rejäl sovmorgon imorrn!

Hann kolla på jackass i ungefär 10 min innan pappa frågade ifall jag ville hjälpa till och måla jeppes rum. Tog på mig min mammas röda målar-dräkt och gick ner för att hjälpa pappa. Att måla är jobbigare än man tror, man får ganska ont i händerna (i alla fall jag). Men men, vi målade klart hela Jeppes rum.

Så ja, imorgon består min dag av packning, packning och ännu mer packning. Kan ju inte springa in i rummet och hämta grejer konstant så lättare att packa allt i en väska och resa ut till köket! Tar ca 10 sekunder så det blir ingen lång resa för mig.
Har alla bilder på mina kameror, orkar inte överföra allt nu. Gör det imorgon istället (om jag hinner).

Nu håller 5 filmer på att ladda, ska fixa allt inför sängen och sedan kolla på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0