Sandhamn.

Stress! Jag har inte börjat packa än och imorgon kväll åker jag till Johanna! Jag har massa att göra imorgon.

- Hämta nyckeln hos cecilia.
- Duscha.
- Handla smått, tanka på mobilen.
- Packa.

Nåja, det får gå som det går!
Idag har jag i alla fall varit ute med båten hela dagen! Imorse vid 9 tiden började vi åka till båten, ofta jag orkar gå upp kl 9 på morgonen? xD inte likt mig..
Vi åkte till sandhamn! Har inte varit där på 2 år, det är världens mest mysigaste ställe i skärgården! Och populärt också.. Vi fick leta efter en båtplats i över 1 timme! Till sist fick vi tränga oss in i mellan 2 båtar, sen ville massa båter omringa vår båt för att det inte fanns några fler platser, så populärt är sandhamn..

Mamma, pappa och jag gick runt och kollade runt lite i affärer och så köpte vi en del gottigott på bageriet. Sen åt vi lunch i båten och solade. Hur mysigt som helst! Efter 4 timmar på sandhamn så började vi röra oss hemmåt. Det tar ungefär 1.5 timme att komma hem ifrån sandhamn om man gasar på rejält. Jag somnade på soffan i båten på vägen hem så mitt face är helt sönderbränt..
Vi blev jagade av ST. PETER LINE på vägen hem! En megabåt som jag aldrig har ett förr, har aldrig ens hört talas om de namnet.

Nåja, nu sitter jag i rummet. Mitt ansikte är täckt av kylbalsam just nu, hela ansiktet blir stelt av de, känner mig som ett sandpapper xD
Ska kolla på film nu och sen sova så småningom, har mycket att göra imorgon innan jag åker till johanna!

Juste.. Min jävla vecka kommer på besök inatt också! härligt må jag säga!
Bilder från idag!


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0