Reser iväg tidigt imorgon!

Jag har inte bloggat på hela dagen, anledningen till det är för att jag har varit ute i skärgården med min familjs underbara båt. Vi åkte till ett ställe som heter sandön. Vi badade, åt lunch och solade. Hur härligt som helst! Jag tvättade även båten, tog på mig en flytväst för att slippa hålla i båten, såg ut som en tjock säl i den xD
Och sjön suger verkligen, jag hade 0 energi i kroppen kvar efter ett par timmar ute med båten.
Men jag var tvungen att åka och jobba, har jobbat till nu ungefär. Så har min dag sett ut!

Jag har i alla fall precis duschat och packat klart allt tills imorgon! Jag reser som sagt bort en vecka, ska bli hur skönt som helst! Men jag ska inte bara ha det roligt där.. Jag ska även göra sorgsna och hemska saker.. Men ska försöka njuta så mycket det går! Hoppas allt går enligt planen bara, orkar inte mer strul.

Så tyvärr kommer det inte bli någon uppdatering på en vecka, men ni överlever! :)
Jag ska upp inatt för att jobba, alltså om ett par timmar bara, sen direkt hem, packa det sista och sedan resa iväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0