Lördag

min natt igår var helt okej, jag höll mig vaken tills mina värden blev normala igen, så jag gick och la mig 4 morgonen. Men som jag sa så behövdes det inget sjukhus!

Min dag idag har varit underbar! Jag åkte iväg tidigt med Linda och badade. Solade lite för mycket så kan varken ha bikini eller bh på mig nu.. Men jag har fått otroligt mycket färg! Jag är riktigt brun nu, och jag som aldrig blir brun typ. Men när jag jämför med vissa andra så är jag kritvit men när jag är ensam så är jag sjukt brun, får se till att hålla mig borta ifrån folk som är brunare än mig haha..

Men ikväll har jag faktiskt varit med Olli! Mötte henne på stationen så åkte vi till kista och åt middag där, tog något helt nytt som var väldigt gott men orkade inte ens halva portionen.. xD Sen så fick jag skjuts hem av Ollis syster och pappa, älskar hennes familj! :D Så himla snälla :D  
Buhu, hatar att säga hejdå.. Olli åker till gotland imorgon i 4 veckor.. Hur tusan ska jag klara mig utan henne så länge?! Och på tisdag åker Emelie till norrland i 4 veckor! Och nästa helg åker Linda till Danmark i 1 vecka! Buhu, alla försvinner :(
Nåja, nu får ni bilder från dagen!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0