Imorgon blir det bad för fulla muggar! :)

Blir att gå upp tidigt imorgon för att hämta upp Johanna med moppen i sollentuna. Måste gå upp typ vid 10 haha.. Men jag överlever!
Sen åker vi nog hem till mig en stund och sedan åker vi till rösjön och badar. "C" och danne kommer dit och joinar oss efter att dem har slutat jobbet :)
Egentligen så bjöd "C" med mig till hans kompis för att bada i poolen ^^

Idag har jag varit i stan i alla fall, tog bilen med mamma och pappa dit, åt lunch och glass. Mycket mysigt :) Sen har jag bara latat mig i sängen och kollat på film, ätit jordgubbar med glass och kollat på ännu mer film :)

Men nu ska jag snacka klart med Johanna, sen kolla på film. Det är lika varmt som i en bastu i mitt rum just nu.. Ska sätta på fläkten så jag inte dör utav värmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0