Im back.

Ska försöka uppdatera bättre nu. Nu är det värsta över hoppas jag, min chock håller på att försvinna känner jag, är fortfarande väldigt förvirrad men nu kan jag i alla fall räkna när jag ska handla något!

SÅÅÅÅÅÅ vad har hänt de senaste dagarna då?
I torsdags kom mina kusiner och moster ifrån Danmark.
I fredags så ringde alarmet på 08:00, när jag vaknade så kände jag inte för att följa med, ville bara stanna i sängen och skjuta upp det här i 3 år... Jag var på plats först med mamma och pappa bakom mig, jag ville både gå in och inte. Jag var rädd.. Men om jag inte skulle gå in så skulle jag ångra mig resten av mitt liv, så jag gick in. Gråten satt i halsen hela tiden, det var läskigt och jag visste inte hur jag skulle bete mig.. Jag har ALDRIG vart med om något liknande.. Usch.. Det kom fler och fler människor, nu var det mellan 50-100 människor där inne med mig. Jag satt mig ner och jävlar vad ont min hals gjorde! Det gjorde dubbelt så ont som halsfuss.. Det berodde på att jag höll in gråten, det var helt tyst där inne och jag hatar verkligen att gråta inför folk så jag fick kämpa tills det kändes som att halsen hade stängt igen.. Jag gick ensam fram och allt var så himla jobbigt. Ville bara lägga mig ner och aldrig gå upp igen.. Jag var så jävla rädd.. Men det mesta gick bra. Jag kunde inte hålla inne gråten under hela "saken" så jag grät som en dåre, fast tyst.. När allt var klart och bestämt så skulle jag gå ut först och då sprack allt. Jag grät som jag aldrig har gjort tidigare, mamma fick hjälpa mig ut och utanför så grät jag hur länge som helst. Jag kunde inte andas, för när man gråter så gråter man ju UT och när jag skulle hämta andan så gick inte de för att jag grät så mycket så jag lät som en gris när jag försökte andas. Många kom och kramade om mig, jag kände ett enormt stöd ifrån alla!
Sen fortsatte dagen med att det kom några människor hem till oss, jag gick direkt in i rummet och stängde dörren. Bytte om till mjukiskläder och somnade.

I helgen har jag tagit det väldigt lugnt. Har mest legat i sängen och kollat på film. Sett på program om folk som har tagit överdos av insulin, alla avled.. Eller ingen av dem vaknade upp ur sin koma så läkarna stängde av respiratorn, intressant att se på..  

Vi får se hur mycket bloggning det blir. Det kommer i alla fall bli bättre än vad det har varit de senaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0