Hemma från jobb och lägenhet nu :)

Bara så ni vet så kommer jag blogga tills på onsdag kväll. Jag reser nämligen bort på torsdag, känns stressigt att komma hem från göteborg och sedan åka på nästa resa och dessutom utomlands.

Idag har jag varit iväg till karolinska sjukhuset för att hämta ****beviset.. Inga roliga grejer men sånt måste göras.. Vill bara få det här överstökat.. Jag mår inte bra av det här.. Efter det åkte jag och jobbade ett par timmar, det blev bara skitjobb för min del. Kom hem till middagen, åt och sedan åkte jag iväg till lägenheten och sedan till jobbet. Kom precis hem och nu sitter jag i sängen och bara slappar.
Imorgon väntas jobb och packning.

Ska väl försöka skriva kortfattat om göteborg (kommer gå åt skogen). Men det tar jag i ett nytt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0