Ändrade planer!

Nu har mina kusiner kommit ifrån Danmark. Jag skulle egentligen ha sovit ute i köket inatt + 3 nätter till men det är ändrat! Min äldsta kusin Joakim skulle ta bilen till Sverige men bilen pajja.. Han bokade sedan flyg och åkte till flygplatsen men dem hade dubbelbokat hans biljett så hela planet var redan fullt. Så han kunde inte komma hit idag, han kommer istället imorgon hit till Sverige och flyger sedan hem till Danmark igen samma dag. Så jag får behålla mitt rum för FÖRSTA gången! Mina 2 andra kusiner som är här sover uppe hos jeppe! Och min moster + hennes man sover nere i jeppes nya rum. Så jag är riktigt glad över att få sova i min gosiga säng!

Imorgon ringer alarmet på 08:00. Allt börjar kl 11 så jag måste vara uppe i god tid. Jag ska vara på plats vid 10 tiden för att få gråta ut allt jag har.. Hatar att gråta inför folk så åker lite tidigare. Imorgon kommer jag inte uppdatera alls, jag kommer inte ens vara tillgängling varken på datorn eller genom mobilen.
Imorgon kommer dagen bestå av gråt, gråt och mycket mer gråt. Sen kommer jag vara i chock hela helgen, därefter ska jag vara helt återställd sen allt, enligt min läkare.

Jag reser eventuellt bort måndag-onsdag. På torsdag åker jag till Johanna för att sova över där och sedan på fredagen åker vi till göteborg. Längtar!

Du har inte hört av dig än.. Hoppas du inte har glömt bort mig bara..

målar tjejen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0