Vilken kväll!

Hela kvällen har jag försökt få igång min ipod. Och jag lyckades efter 2 timmar! Och nu har jag även lyckats skapa ett gratis konto så nu kan jag ladda ner alla möjliga spel och massa annat roligt till ipoden! :D Är så glad, har velat det här så länge men har aldrig lyckats, och helt plötsligt lyckas jag! Så nu håller jag på att ladda ner spel och massa roligt! Sk fortsätta med det nu! Ville bara skriva ett inlägg och förklara lite varför jag inte har skrivit så mycket.

Imorrn åker jag direkt från skolan mot barkarby med Olli! Sen är det fredag också! Ska ringa massa butiker och fixa en grej imorrn också, mycket på schemat!

Men nu ska jag roa mig med massa nya spel på ipoden sen ska jag hämta min älskade Ben & jerry glass som jag köpte idag efter skolan, vilken myskväll asså ;D

En liten översvämning i sollentuna station, precis vid ingången mot tågen (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0