Vilken dag.. Vilken kväll..

Haha låter negativt men det är de inte! Jag ska försöka ta allt från början.
Akuten finns det inget att prata om. Skolan var lugn, vi fick plugga och sen sluta i princip. Åkte direkt efter skolan med Olli mot barkarby. Hittade absolut inget där, eller jo.. Men var hur dyrt som helst, hela mitt studiebidrag skulle gå då.. Så nej!
Vi stack och åt istället sen åkte vi hemåt. När vi väl var i sollentuna igen så var tågen försenade som tusan, men tur nog kom det ett väsby tåg jag kunde ta.
När jag kom hem blev det en jättegod middag med hummer och massa! Ännu mer mat haha! Jeppe kom hem med en massa kompisar och började festa igen.. Så mamma, pappa och jag gick upp och kollade på lets dance. Vi hade hur kul som helst! Blev inte så mycket tv för någon av oss ^^ Jag ladda ner en grej på min ipod om skyltar i trafiken osv. Först testade jag och det gick faktiskt bra för mig :D Sen ville mamma testa och även pappa därefter och när vi så resultaten så blev det en HEL del skratt från alla oss! Vi pratade hela kvällen, även om att vi eventuellt ska åka till Thailand i vinter (nästa dåra). Men iaf :D Tänk om det blir av liksom!
Men helt plötsligt börjar pappa prata om att åka till Thailand den 4 februari i 10 dagar, i år! Det är ju om prick 2 veckor! :O Jag fattar ingenting! Haha xD

Haha iaf! :D Nu har alla ungdomar gått ut, skönt! Så nu ska jag fortsätta kolla på mr.bean och äta äpple :D
Äsch, nu får ni lite bilder!


Hahah testade en grej på min ipod igår. Skrev in att jag ville gå ner 2 kg (bara spontant!). Men det fick jag tydligen inte ^^

Så här ser min ipod ut efter att jag har återställt den helt och hållet. Den är väldigt förändrad från förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0