Varför?

Igår gick jag och la mig med ett leende på läpparna, härlig känsla när man får sovmorgon. Men min natt har varit den värsta på länge. Jag vaknade vid 04.00 av magont. Typ 3 dubbelt så ont som mensvärk. Jag ställde mig upp och blev helt yr och min syn försvann. Såg absolut ingenting. Jag kunde stå i 10 sekunder sen fick jag ingen luft. Pappa hörde mig och kom ner. Jag låg i sängen och skakade och andades som om jag hade sprungit 10 mil...
Dagen har fortsatt så här. Rör jag mig minsta lilla så kommer magontet tillbaka.

Jag försökte gå upp ur sängen och kolla mig i spegeln för att se hur jag såg ut. Hela min mage var typ borta och hela mitt face var grått. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag vägde mig dessutom och då visade vågen 45,2.. Har alltså gått ner 3.5 kg pågrund av de här natten, är det ens möjligt?

Jaja, det blir ingen mat för mig idag iaf. Har endast druckit en klunk med vatten sen tog det stopp i magen.. Men jag är inte ens hungrig så.
Det har lugnat sig lite nu men blir det värre så blir det att åka in till akuten.

Min snälla bror har kollat till mig hela dagen. Redan vid 10.00 kollade han till mig.
Vi får se hur allt slutar, ska ta ketoner ikväll (då jag kollar om jag har gifter i kroppen). Imorse hade 0,8 gifte i kroppen, ökar det till 1 så måste jag åka in till akuten. Åh hata! Vet inte ens vad detta är för något! Funderar på att gå ut och lägga mig i snön och dö.. Nej men.. Det här är jobbigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0