Snabbt inlägg.

Skolan idag gick bra, har (bara) 4 frågor kvar att göra.. Men känner mig nöjd med att jag hann med 5 frågor iaf! Tågen var försenade på vägen hem, tog tåget med två stycken i 1an.
Jag har hunnit duscha, ätit och packat väskan lite smått.
Ska ta 18.58 tåget till älskling och sova över där tills imorrn. Sovmorgon til 13:00 ju ;) Imorgon blir det yoga/joga (haha hur  det nu stavas!). Hahah och jag som inte är vig ett dugg! xD Haha aja får öva lite ikväll på golvet.. tss..

Men jag sitter faktiskt bara i morgonrocken än så länge! Så jag måste rappa på nu! Vi hörs imorgon!

Och engelska läraren kan ju ta sig som bara gav mig ett ynka G på uppgiften..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0