Skrev förut men det dök aldrig upp.

Skrev ett inlägg förut men det gick inte att få upp det på bloggen, kunde inte heller ladda upp bilder och tillsist kunde jag inte ens logga in på bloggen. Men nu kan jag det tydligen, därför jag inte har skrivit något. Har massa att skriva men orkar inte, gör det imorrn.

Imorgon ska jag iväg med mamma, pappa och köpa SATS kort. Pappa ska även köpa det, perfekt då kan han hjälpa mig med alla maskinerna och så slipper jag träna ensam ibland. Vi ska även köpa träningskläder till både mig och pappa. Sen ska vi byta min kameraväska eftersom den var för liten. Sen ska vi köpa lampa till mitt rum. Mycket att göra imorrn så bäst att sova snart. Håller på att kolla på sällskapsresan just nu, så himla bra!
Lägger upp bilder på det jag ska köpa imorrn.
Ska köpa mer än det här, fler träningsbyxor och lite annat, det här är bara en liten del :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0