Sista inlägget innan fredag.

Det här blir sista inlägget innan fredag, då min frågestund slutar också. Kan berätta lite kort om vad som kommer hända i veckan hitills.
Måndag (idag): Skolan, hämtade ut mina 10 körlektioner vi får gratis av skolan. Sen kollade vi på en hemsk film.
Tisdag: då har vi studiedag! Ska till sjukhuset vid 15:00. Efter det åker jag hem och duschar sedan åker jag till älskling i lidingö och sover över.
Onsdag: Har sovmorgon till 13:00, har idrott hela dagen. Åker från älskling direkt mot skolan.
Torsdag: PLUGGDAG!
Fredag: Avslutar jag frågestunden och börjar blogga igen förhoppningsvis.

Nu vet ni lite vad som händer i mitt liv denna vecka. Jag tror inte jag är fullt frisk, jag har sovit ända en jag kom hem från skolan till nu, mitt magont blir bara värre, vågar inte äta skolmaten heller.. Men ska till sjukhuset imorrn så får väl fråga min sjuksköterska vad detta kan vara. Sen får vi se om jag kommer hem frisk och kry eller med en massa sladdar och maskiner. Ska fråga om mina blodtrycksanfall jag får 2 gånger i månaden också.
Känns skönt att få sova hur länge man vill imorrn! Sen att jag åker till älskling på kvällen, underbart!
Kanske dyker upp ett enstaka inlägg i veckan ifall jag får suget tillbaka, men det tvivlar jag starkt på. Men nu ska jag gå och fixa lite te och rycka upp mig lite.




Här är tröjan som är grymt för stor. Syns inte så på bilden kanske men den går ner till mina knän.. Dem hade bara M eller större i den så..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du äter ju aldrig skolmaten?

2011-01-17 @ 21:10:17
Postat av: Josefine

Nej, har du något problem med det eller?

2011-01-17 @ 21:44:28
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0