Okej, ett sista inlägg då! :)

Tjatisar som vill att jag ska blogga mer haha. Ni får ett inlägg till!
Haha ehm.. Jag ska bädda ner mig under täcket och kolla på någon braig film. Sen försöka somna i tid!

Jag vill tacka Censie, Ida, Josefine, Johanna, Johannas brorsa, Anton och Simon! För att ni ställde upp som äkta vänner igår och idag. Det var något av det svåraste jag har varit med om och ni stöttade mig så himla bra! Ni fick mig på bättre humör! Massa tack till er! Skrik till om jag har glömt någon!!

Nu ska jag kolla på film. Imorgon kommer Marcus hit och sover över, det kan behövas!

Har laddat över alla bilder från nyår men orkar verkligen inte ladda upp alla nu. Ni kan få en bild på mig från nyår där jag ser hur konstigt ut som helst!

Haha den bjuder jag på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0