Nu blir det missinassen :)

Nu har jag fixat mig inför sängen. Nu fattas bara min ben & jerry som ligger och väntar på mig i frysen! Och så klart Marcus.. Det skulle vara perfekt om han var här nu! Slippa sova ensam dessutom, värsta som finns! :O Hehe nästan iaf. Men vi kommer träffas snart igen! Det VET jag!
Nu ska jag försöka hitta någon bra film att kolla på sen mumsa på glass mitt i natten haha ^^

När jag träffade älsklingen så fick jag min julklapp av honom. Det var ett halsband med ett hjärta på! Världens finaste! Det roliga är att storleken på halsbandet är en storlek över barnstorlek, haha och det passade mig! ^^ Helt sjukt. Ska försöka fixa en bild på det imorrn :)

Nu får ni en till bild från nyår. Så där ser jag ut när jag sjunger haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0