Nu blir det film!

Efter denna kväll kom jag hem med en del sår och blåmärken på kroppen xD Och jag kom dessutom hem med ett jobb!!!!! :D GLAAAAD CHEY! 
Haha jaa.. vad ska jag säga.. God mat, fint sällskap, brottning, blåmärken, jobb, svett och tårar :D

Haha jag är övertrött ^^
Imorgon är schemat fullspäckat! Åka iväg med en 140cm madrass ÄNDA till ikea och dessutom släpa hem en ny också.. Sen har jag tvingat pappa att fixa mitt SATS kort! Sen måste jag göra massa mer som jag inte orkar skriva ut :)

Sattsade på att det här skulle bli en ganska lugn helg, men icke det ^^ På söndag ska jag hinna träffa Anton OCH Olli! Vet inte hur jag ska få ihop det eller jo, Anton på dagen och Olli på kvällen :) Eller tvärtom! Jajajajaja godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0