Nu blir det film och tortyr!

Nu blir det sällskapsresan igen ^^ Och tortyr, inte för min del då, men för Antons del! Ska försöka sova tidigt idag men jag har något konstigt i mig, kan inte sova innan 12, eller ibland men väldigt sällan. Jaja undra om man blir trött av att dricka te? :O Ska testa att koka lite te och se om jag blir tröttare :)
Åh jag lägtar ihjäl mig, vill ha mitt SATS kort nu och träna dag ut och dag in! Ska bli smal (menar inte att jag är tjock, vill bara minska på magen lite) och få massa muskler! :D
Ska bli så kul att få gå på spinning, dans och massa mer som ingår i kortet :D Sen får man även en väska, vattenflaska och handduk :D
Jaja, ska sluta fresta er nu ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0