Nu blir det att fixa en grej åt älskling :)

Jag vaknade för ca en timme sen ^^ Somnade 03.00 inatt... Kommer aldrig orka upp till skolan om jag fortsätter så här. Aja! Jag har ätit frukost så nu orkar jag ingen lunch ^^ Mamma slutar vid 4 hon kommer och hämtar upp mig då smsade hon precis, ingen aning vad vi ska göra men nått har hon iaf planerat :) Men tills dess så ska jag fixa med älsklingens grej. Han skulle fått den sist han var här men jag hann inte göra klart den. Men har massa nya ideer nu så den kommer bli dubbelt så barnslig ^^ Vi ska träffas på fredag, om bara 2 dagar ungefär! Längtar! Men är osäker på om jag ska ge den då eller om jag ska vänta en vecka då vi har 11 månader.. Hmm.. Men ska påbörja den nu! Skriver mer senare eller ikväll :)

Juste, ni ska få bild på mitt halsband jag fick av älsklingen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0