Min kväll.

Har pluggat som satan ikväll. Har precis duschat och snart ska jag måla naglarna med mitt nya nagellack! :) Imorgon är det en lång dag i skolan med föreläsning om omskärelse, blää.. och massa plugg, slutar 16:00.. Så imorgon blir det min corall röda mjukisdress :) Supermysigt att plugga i den, än att sitta still i flera timmar i jeans.
Haha juste! Igår när jag var på sjukhuset var det ca 10 dagisbarn på sjukhuset som höll i ballonger där det stod diabetes på. Och sen ser jag att alla barnen håller i min diabetes bok! Alla barnen står vid min läkare och när läkaren ser mig så säger han till barnen "tjejen som har gjort boken står där borta" och då springer alla barnen fram till mig och börjar kramas och berättar att mina bok är den bästa boken dem har läst, så himla gulliga barn!!

Men nu ska jag koka te och kolla på familjen annorlunda! ha det bäst :D
Så här ser man ut efter allt plugg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0