Min helg med älskling.

Har varit med älskling nästan hela helgen. Vi kollade på bio igår på kvällen, det fick bli Harry Potter, den var helt okej faktiskt. Efter bion åkte vi hem till älskling, vi kom hem nångång på natten. Båda hade ont i magen fast av olika orsaker haha! Vi somnade nästan direkt när vi kom hem.

Idag vaknade vi lite över 11. Låg ett bra tag i sängen sen gick vi upp, eller älskling gick upp och duschade men jag låg kvar i sängen och degade ^^ Vid 3 tiden åkte jag från älskling mot jobbet. Jobbade i 10 min? Onödigt som tusan.. Men åkte iaf hem efter jobbet och hann precis hem då Olli och jag skulle ta ett tåg. Vi åkte till kista och tjockade oss som vanligt. Guuuud vad vi hade mycket att prata om! OCH OLLI HADE SMINK PÅ SIG!!!! blev helt chockad när jag såg henne på tåget! Har aldrig sett henne med smink! Haha hon passade faktiskt i det. I kista hittade jag en mysig tröja (Orkar inte lägga upp bild på det nu). Shitt vad många tjejer det var som kollade in Olli, helt crazy! En i kassan, en i kista, en på tåget.. Herre min skapare!

Jaja, nu är jag hemma och har precis duschat. Nu ska jag kolla på fångarna på fortet. Orkar inte ladda över bilder på min kamera ikväll, har ju tappat suget så det får bli fattigt med bilder nu. Imorrn startar frågestunden.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tack för helgen gumman!

Älskar dig! <3

2011-01-17 @ 00:30:57
Postat av: Josefine

Tack själv min bästa! älskar dig mest!<3

2011-01-17 @ 00:44:05
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0