Måndag 3/1 - Tisdag 4/1.

Igår (Måndag) kom älsklingen till mig vid 3 tiden ungefär. Vi började att kolla på film, begravd hette filmen. SE ALDRIG DEN! DEN SÖÖÖÖG! Det ända man fick se var en gubbe i en kista! Aldrig något annat, blä film haha! Sen åt vi mat som mamma lagade. Efter maten var vi ganska trötta så vi kollade på en till film ^^ Den var betydligt bättre! :) Sen kom mamma hem med 2 ben & jerrys till oss! :D Så vi kollade på film och mumsade på glass mysigt! Sen fortsatte kvällen. Vi lyssnade på musik och hade det hur underbart som helst! :) Vi somnade nångång vid 2 tiden.

Idag (Tisdag) vaknade vi vid 12 tiden. Vi degade i sängen en stund innan vi gick upp och åt frukost/lunch, brunch med andra ord. En stund senare tog vi en dusch tsm! Sen hann vi bara klä på oss nästan så var hans mamma påväg att hämta honom :( Men klart han ska passa på när han kan få skjuts hem!
20 min efter att Marcus hade åkt smsade Olli att hon var i väsby. Pallrade mig till stationen och gav henne en bamsekram :D Sen åkte vi till kista och åt middag där :) Det blev även shopping för Olli! Hon kan inte låta bli HAHA! Men det blev inget för min del, konstigt nog hehe. När vi skulle hem var tågen försenade som tusan.. Suck på sl!
När jag kom hem har jag bara lyssnat på musik och fixat lite med mina bilder.

Dem här två dagarna med älskling har varit helt underbara. Dem här dagarna kändes väldigt speciella. Vi båda behövde tid för varandra och det fick vi verkligen! Och jag vet att vissa undrar vad som har hänt med tanke på mitt inlägg tidigare förut.
Jag vill inte skriva ut vad som har hänt. Mina närmsta vänner vet om vad som har hänt och det räcker! Men kan säga så här, allt är bra nu. Det är förhoppningsvis inget som kommer att upprepas. Men en sak är kvar! Och när jag kollar den så får vi se hur det slutar med den saken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0