Känns tungt med en ny skolvecka.

Men jag har iaf inga rester att göra, eller jo idrottslektionen men den är snart klar. Men det är inte allt plugg som gör det jobbigt. Det är att gå upp på morgonen som är problemet för mig. Måndagar är alltid värst, kommer knappt orka upp imorrn sen kommer jag gäspa mig igenom hela skoldagen. Men sånt är livet, bara att bita i det sura äpplet liksom.
Jag ska snart äta sen ska jag ner och duscha.
Det blev inga SATS kort idag heller. Pappa ringde imorse till SATS kontor men dem hade inte öppet så vi kunde inte beställa några kort till oss. Så om pappa hinner imorrn så kommer vi troligtvis få korten redan på tisdag.
Det hände egentligen inget av det jag skrev igår. Träningskläderna köper vi i veckan när vi har fått korten och kameraväskan byter mamma och jag imorrn.

Så den här söndagen har jag tillbringat i sängen med sällskapsresan. Har alla filmerna på datorn så har minst 2 stycken kvar att kolla på. Jag ska försöka plugga lite ikväll också, har inte orkat plugga i helgen knappt så nu måste jag sätta fart.
skriver mer senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0