Känns mycket bättre med magen idag :)

Jag sov riktigt länge idag, sömn är viktigt. Sen har jag bara tagit det lugnt i sängen. Jeppe kom ner och ville göra en deal. Om jag gick och köpte mat så skulle han skotta, men det blev tvärtom. Jag fick skotta och han fick gå och köpa mat till oss :) Det tog mycket på krafterna att skotta ^^ Det var extra jobbigt eftersom jag inte har så mycket kraft i kroppen sen igår, men det gick till slut iaf. Jag blev varken yr eller illamående :) Har mått jättebra idag så tror det blir skolan imorgon :)

Om det fortsätter så här bra så blir det att kolla på bio med älskling i helgen och sedan åka hem till honom och sova över. Men det är typiskt att man måste jobba på söndag.. Skulle jobbat igår men fick ringa och avboka. Men men.

Nu ska jag kolla på film som jag har gjort hela dagen. Tror jag ska fixa med lite kategorier ikväll, får se om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0