Imorgon blir det att skaffa SATS kort!

Imorgon står det mycket på schemat! :D
Mamma, pappa och jag ska åka iväg och köpa grejer till mitt rum och sen ska pappa köpa ett SATS kort till mig! :D OM JAG ÄR GLAD! Har inte planerat hur många dagar i veckan jag ska träna. Ifall allt går rätt till börjar jag gymma redan nästa vecka! Har även massa övningar jag ska göra hemma, ifall jag inte kan ta mig till gymmet eller om jag är riktigt lat så blir det iaf träning hemma! Men helgen ska nog vara träningsfri. Måste ha tid att plugga och även vila. Men vi får se hur allt går! :D Nu ska iaf mitt fett bort! och muskler ska in! Hoppas på att hinna skaffa en snygg kropp till "beach 2011" som man kallar det ;)  

Så jag har massa att se fram emot imorrn! Men nu blir det film och äpple! :D
Mina pencilin tabletter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0