Hemma från skolan idag.

Magen och illamåendet hade blivit sämre sen igår och mamma ville inte att jag skulle gå utanför dörren ifall något skulle hända så jag tog av mig kläderna jag hade satt på mig och la mig i sängen igen så ringde mamma skolan. Men kunde knappt sova.. Rullade runt i sängen i minst en timme innan jag somnade, vaknade vid 12 och har precis fått i mig lite fil, vågar inte äta så mycket. Men tror allt det här beror på mina pencilin tabletter. Det här är andra gången jag äter pencilin i mitt liv och dessutom stod det bak på kartongen att man kan må illa av tabletterna så det förklarar ju saken.

Men imorrn ska jag till skolan iaf. Hur dåligt jag än mår! Får inte missa mer i skolan, det räcker med att jag missade mattelektionen idag.. Och vi har typ prov om 1-2 veckor, perfekt (Y).

Men jaja! Jag ska kolla på sällskapsresan igen sen bara ta det lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0