Hem ljuva hem.

Jag var som sagt ute en stund. Mamma hade ingen grädde hemma så jag fick pallra mig till stationen och köpa det ^^ Mötte Anton vid stationen, hundra år sen jag träffade honom så vi pratade en snabbis innan vi gick åt olika håll :)
Ikväll har jag kollat på let's dance. Haha garvade ihjäl mig på vissa grejer, sen skrattade man lite åt annat också ^^ Mysigt mysigt.
Kom precis ner till mitt kära, nystädade och nybäddade rum :) Mamma kokade jaa vad det nu heter ^^ Det är typ caffe med daim eller nått ^^ Min mormor köpte det till familjen och ingen dricker det och jag hade inte smackat det förr så jag testade det i min älskade mugg och jädrar vad gott det var! Det smakar svagt caffe med svag daim. Inte för söt, inte för mycket caffe smak, perfekt! Den kommer bli en vana att dricka för mig ^^
Haha jaja, nu får ni lite färska bilder, gillar att leka med kameran ^^






När jag kom ut ur duschen tog jag på mig mina tofflor :D och sen satt jag mig uppe i vardagsrummet med iskallt vatten, lite gott och så fick det bli lite cirkus :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0