Haha sämst vakt..

Vid 5 tiden åkte mamma och jag till barkarby för att byta min kameraväska. Och för att vi skulle se att min kamera skulle passa i någon väska så tog vi med min systemkamera till affären. Vi sa det till personalen i kassen, då dem skrev ett kvitto på att det var min kamera jag hade med mig in i affären. När vi går mot kameraväskorna så ser vi minst 1000 st.. Och inga priser stämde så vi sprang runt och frågade alla i personalen om priserna, haha väldigt pinsamt att komma 210 gånger ^^ Äntligen hittar vi en väska, en svart väska för 499 kr och så var den lime grön inuti. Vi var nu klara att gå till kassan då en vakt ser mig med min kamera runt min hals, han skriker åt mig att släppa allt jag har i händerna och ber mig hålla händerna uppe i luften sen tar han MIN kamera från min hals! och går iväg! Jag springer självklart efter och ber honom att ge tillbaka MIN kamera!

Vakten: Du ska inte vara otrevlig nu, du ska vara glad att jag inte gör något hårdhänt emot dig.
Jag: Men herregud kolla på kameran, den är fan MIN! Är du blind som inte ser det STORA kvittot som sitter på kameran! Tror du mig inte, fråga dem i kassan!
Vakten: Den där lappen satt inte där förut.. Jag ska fråga dem i kassan.

Han frågar dem i kassan och dem säger att kameran till hör MIG! Då ber han om ursäkt och säger att han ska hålla ögonen öppna nästa gång. Hahahaha sämsta vakten ever!
Men aja, vissa borde lära sig lite hyfs! Jag är inte rädd för att bråka :D Men jag bråkar på rätt sätt! :)


Kommentarer
Postat av: Marcus

Du gumman, man kan inte direkt påstå att han är sämst vakt.. han gjorde ju bara sitt jobb :P Han tyckte antagligen att det såg lite fel ut med att du gick runt med en kamera runt halsen.

2011-01-24 @ 22:38:58
Postat av: Josefine

Men han ska ju fan inte bara ta den ifrån mig! :O Det var ett STOOOOOORT kvitto som var fast tejpad runt HELA kameran, hur kan man missa att se det?!

2011-01-24 @ 22:43:00
URL: http://jjosefineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0