Försöker njuta av mina sista timmar..

Hela kvällen har jag hållt på lite med bloggen. Ska börja lägga in lite grejer från youtube och kanske andra sidor, blir lite roligare för er då :) Sen ska jag börja med kategorier. Men det får jag fixa en annan dag.
Jag har dessutom laddat ner sjukt mycket musik på min musikspelare. Så nu har den fräsh musik och även batterier :) Min ipod är DUM och vill inte starta! Så måste åka till affären med den så får dem faktiskt fixa den!!

Imorrn kan jag sova ända till kl 13:00! Vi börjar skolan då men jag ska åka bort 14:00 så hinner inte till skolan innan. Och jag längtar inte.. Bara att läsa rubriken.. Jag kommer få så satans mycket skäll.. Det kanske blir så att jag blir kvar där över natten, vad vet jag.. Eller så kommer jag hem blodig på magen.. Vi får se.. Ser som sagt inte fram emot det. Usch..

Men nu lämnar vi det! Jag får skylla mig själv att jag ändå åker dit men aja!! Nu ska jag strax stänga av musiken jag lyssnar på och sedan kolla på serier jag har missat, bland annat fångarna på fortet och familjen annorlunda! Ska verkligen njuta av den här kvällen!

Jag har dessutom pluggat ikväll! Blev klar med HELA engelskan, stolt eller vad?!
Nu får ni 3 bilder från helgen!






Älskling våldtar mig på andra bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0