Får bli ett snabbt inlägg.

Jag har massa att göra ikväll, har hunnit med ganska mycket men har en del kvar. Så uppdaterar er lite snabbt nu.

Igår (tisdag) åkte jag till älsklingen på kvällen. Det började superbra men slutade inte lika bra, Anton var väldigt nära på att hämta mig från Marcus.. Men det ordnade upp sig senare på kvällen.

Idag vaknade jag upp med älsklingen som fortfarande var hemma när han borde vara i skolan! Fy på mig.. Ska icke hända igen, ska se till att han skärper sig!
Åkte till skolan. Vi hade yoga på idrotten, jobbigare än vad jag trodde! Och hur svårt som helst när man är så ovig som jag är ^^
Efter skolan åkte jag hem, skulle bara kolla lite grejer på datorn och sen gå ner och duscha men somnade.. Vaknade vid middagstid och har hunnit duscha och fixat viktiga grejer inför imorrn!

Jag är helt slut nu så ska gå ut i köket och koka te.

Älskling ska iväg i helgen och jag har proppat med grejer att göra då också, så det passade bra.

På fredag är jag bortbjuden på restaurang :D Ska vara fiiiin då :D
På lördag ska vi till IKEA och byta min säng, sover urdåligt.. Jag har en madrass för en 70 kilos människa och jag väger fan inte ens 50! Så den är stenhård för mig, sover dåligt på nätterna och får ont i kroppen av den, det var IKEA som erbjöd den här madrassen till mig, dem kan ta sig! Älska sängen men hata madrassen, ska bli skönt att få en mjukare!

På söndag ska jag träffa Anton, han ville träffa mig efter incidenten igår.. Som det står längre upp i inlägget så var han på väg att hämta upp mig från Marcus, han tog det allvarligare än jag gjorde.. Anton tog det som m.. och blev väldigt arg.. Blev lite tårar från min del men dem gömde jag lika lätt.

Jaja, inlägget blev ganska långt, ska försöka uppdatera mer imorrn! Men har en superlång dag imorrn och ska iväg efter skolan också, så vi får se!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0