Blir inte akuten ikväll iaf.

Nu är mina gifter nere på 0,2 så nu är det ingen fara alls. Men jag själv mår väl sådär. Magen låter hela tiden, har precis prövat att äta en macka, får se om min mage tillåter det eller inte. Blir hemma från skolan imorgon, ingen bra start för mig.. Men finns inget jag kan göra åt det.
Hade slut på gratis sms och pengarna började sagta men säkert också ta slut så jag försökte ta mig till stationen för att fylla på mobilen. Det gick väldigt bra. Kände mig lite yr när jag kom hem men annars inget. Får hoppas att jag mår bättre imorrn. Och att inget händer i natt igen.
Nu kommer jag lägga ut lite skrämande bilder på min mage. Jag tycker den ser äcklig ut, jag drar inte in magen heller utan den är helt naturlig.. Har svårt att tro det själv att jag ser ut sådär just nu. Btw så är det mina revben som sticker ut där uppe, inget annat.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0