11 underbara månader med älskling!

Nu har visserligen klockan hunnit bli över tolv så det blir alltså (igår 14/1-2011) älskling och jag hade 11 månader tillsammans. Kan knappt tro det själv. Men nu har det gått 11 månader! Ett helt år tillsammans om en ynka månad bara! Herregud asså :D Lyckligaste tjejen ever!
Vi hann inte träffas idag men imorrn ska vi träffas och kolla på bio och sedan åka hem till honom och sova över! Min mage får inte svika mig! Dessutom har jag två överraskningar till älsklingen som inte kan vänta längre!

Jag älskar Marcus så himla mycket! Är fortfarande nykär så det sprutar om det! Känslorna bara ökar och ökar, fjärilarna i magen pirrar varje gång jag tänker/ser/ hör honom, är lika nervös varje gång jag ska träffa honom. Jag är en lycklig tjej som har funnit världen bästa pojkvän! Hoppas att vi håller livet ut, ett liv utan Marcus finns inte för mig. Josefine <3 Marcus! Det är så det ska vara. Mitt allt, mitt liv. 
Vi skrattar alltid tillsammans. Vi har det bäst älskling!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0