Värsta morgonen på länge..

Mamma kommer in i rummet och frågar om jag har sovmorgon. Jag svarar självklart nej och kollar på mobilen. Den är helt svart och jag får ingen kontakt med den. Var tvungen att ta ut batteriet och starta om den.. DÅ ringer alarmet som skulle ringa 07:00.
När jag får igång mobilen så är klockan 07:40 och mitt tåg går 07:58.. Jag sprang upp och klädde på mig, packade jackan och tog ett äpple på vägen, och jag hann! Behövde inte ens springa till tåget, hur lyckades jag egentligen!?
Väldigt stolt iaf :D Men jag ser ut som en kines i ögonen, dem har inte riktigt vaknat än ^^ Gäspar konstant och ögonen vill bara stänga sig och sova vidare. Men det går icke!

Nu måste jag plugga med min rapport, sen nästa lektion måste jag prata med min grupp eftersom vi har redovisning efter lunch, kommer gå piss eftersom inte alla är här!

Jajajajajajaajajajajaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0