Värsta dagen imorrn..

Alla vet vad det är för dag imorrn.. Och alla vet vad det är för datum imorrn.. Jag vill inte veta.. Så snälla! Skicka inte något sms med "Glad alla hjärtans dag".. Jag vill inte ha något sms som innehåller något sådant, och påminn mig heller inte om något liknande är ni snälla..

Jaja! Imorrn är det skola.. Inte taggad ett dugg. Men efter skolan ska jag vara med Olli! Längtar tills dess, komma på andra tankar och umgås med en underbar vän.

Ikväll har jag kollat på solsidan, duschat, målat naglarna och lite sånt. Ska gå ut i köket och fixa te strax. Blev inge pluggande ikväll.. Får ta igen det imorrn ist.
Men nu ska jag fixa mitt te och kolla på film. Och försöka ta mig igenom dagen imorrn.. Helst utan tårar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0