Väntar på att min film ska ladda klart :)

The prince and me ska jag kolla på ikväll hade jag tänkt :) Bara den kan ladda klart nångång! ^^ Den är på 66% än så länge, inte så långt kvar :)

Imorgon ska jag till stan med en härlig person :) Ska sätta alarmet på 10:00 så jag hinner fixa mig i lugn och ro innan jag ska åka :) Så det blir att äta lunch i stan och sen kolla i massa affärer :) Kuligt värre!

Haha jag måste försöka spela in ljudet när jag pratar i bandet ^^ Haha, vore kanske lite roligt för Malin också att höra hur jag anklagar henne att hon slåss och grejer ^^ Haha ska verkligen försöka men inte säker på att man kommer höra så bra ^^

Men nu ska jag fortsätta prata med fina människor och sen när filmen har laddat klart så ska jag självklart kolla på den! :)
Den här fina flätan kallas för "fiskbens-fläta" den gjorde Mylade på mig i skolan :) Sjukt fin!


Kommentarer
Postat av: malin sundvall

hahahh vore fett kul faktiskt :D

2011-02-28 @ 23:00:06
URL: http://malinsundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0