Svenska föreläsning.

Imorse hade vi en föreläsning om abort och nu har vi svenska föreläsning. På rasten gjorde jag klart min kompletering och lämnade in den till Greta. Hann även göra klart frågeställningarna från förra temat och även det skickade jag in till Greta. Så nu är det klart! Känns väldigt skönt!
Till lunch ska jag äta subway med Olli! Efter lunch har vi föreläsning om transplantation.. Suck.. Och sista lektionen ska vi ha föreläsning om eutanasi.. Orkar inte ha förläsningar hela dagen..
Men äsch snart fredag! I helgen ska jag göra massa kul med mami!

Juste idag blir det våfflor till middag! Mums! :D

Nej men nu ska jag försöka lyssna lite på Andreas, fattar nada.. Referatannonsering, referatmarkering bla bla bla^^ Har Olli bredvid mig som får förklara för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0