Sovmorgon imorrn!

Börjar kl 13:00 med lite teori och sedan idrott! Går 2 timmar i skolan varje onsdag, härligt värre. Sen är det torsdag och fredag kvar sen helg igen. Det gillas!
Jag vill göra om lite i bloggen men har ingen ork till det nu. Kanske orkar fixa lite imorrn?
Jag har bestämt mig för en liten bloggpaus. Veckan innan jag reser iväg (19 mars) ska jag ta en bloggpaus. Ska inte skriva på hela veckan förutom dagen innan jag åker, då kan jag vara lite snäll och skriva ett hejdå innan jag reser iväg. Hur jag har kommit fram till detta säger jag inte :)

Nåja! Min diet går prima just nu! Har hållt den idag med. Det gillas också :)
Har precis beställt massa plagg från internet, alla grejer kommer fram i mitten av april, då får ni se plaggen :)

Men nu ska jag kolla runt lite på bloggar sen kolla på film och lösa lite korsord! :) Om jag inte minns fel så är det Rebecka som ska hålla i idrottslektionen imorrn, volleyboll blir det isf :)

NU film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0