Söndag 20 februari.

Imorse rotade mamma och jag i källaren lite. Sen vid typ 12 tiden åkte mamma, jeppe och jag iväg och åt lunch. Haha det gjorde vi igår också men en gång till skadar inte ^^ Efter att vi hade ätit klart hämtade vi upp mormor och därefter åkte vi mot stinsen för att kolla på jackor. Sen handlade vi lite mat till kvällen.
Så har min dag sett ut ungefär mysig söndag.

Nu på kvällen har jag tänkt så min hjärna håller på att spricka.. Mår icke bra av att tänka så mycket men det går inte att låta bli.. Har även kollat på solsidan och minuten.
Just nu håller jag på att ladda över färsk musik till ipoden.
Har precis duschat och när jag kom upp så har mamma bytt på min säng! Så nu kommer en ren josefine sova gott i en ren säng :)
Jag ska strax stänga ner allt och kolla på film och kanske koka lite te. Igår kollade jag på filmen boog och eliot sjukt rolig film! Idag blir det boog och eliot 2!

Sista skolveckan sen sportlov! Sen två veckor efter så reser jag iväg! Snacka om att jag längtar!
Glömt att visa armbandet jag fick av Alexander för ett par månader sen. Han köpte det i Grekland till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0