Salami är gott!

Mumsar på salami just nu, så gott! Har läst klart alla bloggar jag följer nu ^^ Så nu är det dags att kolla på film och lösa lite korsord.

Haha juste.. Jag var ute i köket och hämta in min cola zero i rummet. Tog en klunk och det va så himla gott! (har inte druckit läsk på flera månader här hemma), när jag kommer in i rummet så ser jag mitt isvatten stå på garderoben.. Rolig som jag är ställer jag läsken på golvet och tar mitt isvatten och börjar dricka det ist.. Min cola zero står fortfarande på golvet.. Haha, vilken vattenmänniska jag har blivit! ^^
Förresten så är den här dricken sjukt goooood! Jesper tipsade mig om den och jag älskar den! Inte världens nyttigaste men men ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0