Polisen = ett sjukhus?

Fick vänta 2 timmar innan det blev min tur att fixa pass. Under tiden jag väntade kändes det som att vara på ett sjukhus. Alla människor runt omkring hostade och alla gjorde det rakt ut utan hålla för.. Kändes äckligt att sitta där men aa.. När det äntligen var min tur så tog dem kort, sen skulle jag hålla mina fingrar på några röd knappar och sen skriva under. När jag kollade in i kameran så såg man sig själv och då såg jag hyfsat bra ut tyckte jag, sen när man fick se hur hela sitt pass skulle se ut så såg jag helt nyvaken ut! xD Hahaha, orkade inte göra om allt så jag körde på det ^^ Ska ändå inte flasha med mitt pass för alla så ;)

Men nu ska jag äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0