Nu till lite gladare saker! Ska på 18 års fest imorrn hos P!

Yes, det ser jag fram emot, komma på lite andra tankar umgås med nytt folk och även med massa vänner! "D" är fixat också! Vad jag vet så kommer det vänner från P som jag inte alls känner, sen kommer det några jag känner, och sedan några till jag inte känner ^^ Men det kommer bli kul! Ska vara där 19.00 imorrn! Så det blir att ta södertälje tåget, sen byta till bålsta tåget och sedan ta en buss därifrån, inte så nära haha ^^
Kommer inte ta med min systemkamera, vill inte att den ska försvinna! Men tar med den lilla kameran så får vi se ifall det blir bilder eller inte, kan inte lova.
Min sköööna vän kommer hem till mig imorrn så fixar vi oss tillsammans och så åker vi mot P och festar skorna av oss! Tss.. Inget av det här låter som mig ^^ Ny sida från mig kanske ;)
Kanske har min nya kjol imorrn! Vi får vääääääääl seeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0