Nu blir det Boog och elliot 2!

ettan var sjukt rolig så hoppas på att tvåan är lika rolig! Är inte sugen på te så istället fyller jag ett glas med isvatten, det är sjukt gott!
Imorgon är det skola och jag har väl inga direkta planer för veckan förutom att plugga. Har inte ens börjar på min rapport (fy skäms) men ska plugga stenhårt i veckan så det kommer att fixa sig alldeles utmärkt! :)

Haha juste! På onsdag ska min klass övernatta på skolan. Självklart är alkohol förbjudet och det ska vara släckt vid 22:00.. Haha! det blir min klass + treorna som ska sova över om jag har fattat det rätt haha ^^ hur ska över 40 pers få plats att sova i skolan? ^^ Det återstår att se!

Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0