Ni är otroliga som fortfarande läser min blogg och höjer statistiken med hästlängder.

Var hemma från skolan idag som sagt. Gick inte så bra att vara hemma.. Vill inte vara hemma alls just nu så jag tog tåget till sollentuna och på tåget mötte jag Emelie så vi åkte till kista och kollade runt lite. Tycker inte folk ska klaga på mig. Ni vet inte hur jobbigt jag har det. Nu är det ingen som har klagat på mig än så länge men det kommer väl.. Vill varken vara hemma eller i skolan.
Nåja, sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt i sängen och kollat på wife swap. Gör det fortfarande ifall någon vill veta det.

Imorgon har vi ute dag med skolan.. Får se hur jag gör med det, är jag inte med på den så åker jag iaf till skolan och pluggar.

Så här står det när jag loggar in på blogg.se

  • Ik natt från 24:00 kommer vi att genomföra ett systemunderhåll. Detta gör att du inte kan skriva eller logga in men det går fortfarande att läsa din blogg. Underhållet beräknas till 1 timme.

    Såå, jag kommer bara kunna blogga tills 24:00. Om jag orkar så kommer det ett till inlägg snart om festen som var i lördags och därmed följer bilder med.

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0