Nej men, om man skulle ta och kolla på någon film och lösa lite korsord? :)

Har jag skrivit att jag satt fast i ett iskallt tåg i en timme imorse till skolan? Om inte så vet ni det nu ;)
Har studiedag imorrn! Det ska bli skönt att få sova ut! Får även sovmorgon på onsdag eftersom jag börjar 13:00 då ;) 2 dagars sovmorgon, härlig vecka!
Imorgon ska jag vara med Olli. Vi ska fara iväg på en låååång tur efter ett par BIGGGGGA hörlurar. Vi hittade gula koss-hörlurar förut och ett par andra coola som man inte har sett förut. Ska iaf ha ett par innan jag reser iväg 19 mars!

Juste, mamma bad mig att komma ut till köket. Hon tog fram en 100 lapp och började rulla ihop den till ett rör eller vad man ska säga. Hade ingen aning vad hon höll på med. När hon var klar så hade hon format 100 lappen till ett hjärta, naaw! Det fick bli min alla hjärtans dag present ^^ Gulliga mamma! :)

Nej men! Nu ska jag prata klart med mr.lundgren! och sen ska jag kolla på mean girls 2! Och så ska jag nog lösa lite korsord till filmen :)
Får inte glömma att hämta isvatten till det! :) Jag har faktiskt börjat med en diet :D Har hållt mig till den dieten i 2 dagar nu och det funkar prima fortfarande :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0