Kom precis hem och min brorsa är inte klok....

Mamma, Jesper och jag åt lunch ute sen åkte vi till barkarby för att Jesper skulle kolla på dator. Han hittade en dator på elgiganten för 17.990... Han är inte klok.. Han har redan en bärbar dator som funkar! Varför köpa en så dyr dator.. Han får självklart betala den själv men herregud.. Han kan få en apple dator för dem pengarna!
Så imorrn ska vi åka till barkarby och köpa den där datorn, eller HAN ska. Aja, det är hans pengar så :P

Vi ska strax börja laga tacos. Fick iaf med mig två små hjärtan idag, visar bild på det senare ikväll. Om jag orkar så ska jag lägga in bilder på grejer jag har köpt förra veckan. Har inte orkat ladda över bilderna från kameran men nu så.

Juste, jag har redan hittat en grej jag vill ha när jag fyller år om 9 månader typ! xD Om jag inte sparar mig till den själv ;) Den kostar (bara 3900) Haha.. Mycket pengar för mig ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0