Hoppsan, besöksrekord nu :)

Plugg_tjej_93! Svar ja! Har pluggat sen jag kom hem från sjukhuset. Förutom när jag åt, om man ska vara petig! Och förutom när jag somnade i en timme, om man ska vara ännu mer petig! Har pluggat som en dåre i timmar nu så har precis lagt ifrån mig alla böcker och papper.. Ska strax ta ett äpple sen kolla på film. Innan jag somnar så ska jag bara läsa igenom allt en gång till sen får provet gå hur det vill!
Redovisning imorrn också, den är redan fixat och klar.

Men nu ska jag kolla på film och bara mysa i sängen innan det börjar bli sovdags.. Snacka om att det kommer vara förseningar i pendeltågstrafiken imorrn.. Snöstorm på HÖG nivå fortfarande och det ska hålla på hela natten. Blir nog varma skor imorrn så jag slipper gå genomblöt och kall i skolan.
Den här gosiga nallen ligger bredvid mig om nätterna nu för tiden, den är stor och gosig, sängen blir för stor annars..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0