Hemma från vällingby.

Kom hem för ett tag sen. Åt precis en supergod ost och skinkpaj som mamma hade gjort! Hade lust att äta upp hela plåten med paj! Men har inte tillräckligt med mage till det :(
Hittade inget i vällingby, det var så satans kallt ute.
Tog en timme hem med bussen + 30 min med tåg (Y) Härliga puckar!
Jag har bytt om till min mysiga rosa mjukisdress och strax ska jag kolla på missade serier :)
Sista skoldagen imorrn sen sportlov! Har inte mycket planerat än så länge förutom på tisdag då jag ska åka till stan och leta efter massa saker med en super duper snäll vän! :D
Skriver mer ikväll :) För nu ska jag göra lite annat ;)
Haha avslutar detta inlägg med en sköning från skolan idag ;)

Jag: Putte, vill du ha min kanelbulle?
Putte: ja!
Johanna: Ge mig! Jossan är min bästa vän.
Putte: Nej, hon är min bästa vän.
Alexandra: Haha bara för att Josefine gav dig kanelbullen Putte!
Putte: *Fniss*

Haha det var en sköning det! :D Ikväll har jag smaskiga saker att berätta så håll ut till ikväll ;) Spänningen stiger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0